למה צריך לשים לב בעת בחירת שיפוצניק?

מערכת שורש  א אלול, תשפא  8/9/2021

רוצים לשפץ את הבית? על מנת שזה יקרה יהיה עליכם לבחור באיש מקצוע מנוסה. ככל שהשיפוץ יהיה גדול, כך תצטרכו לדאוג לעשות את הבחירה הנכונה
.......................

למה צריך לשים לב בעת בחירת שיפוצניק?

צילום: freepik

רוצים לשפץ את הבית? על מנת שזה יקרה יהיה עליכם לבחור באיש מקצוע מנוסה. ככל שהשיפוץ יהיה גדול, כך תצטרכו לדאוג לעשות את הבחירה הנכונה. מכאן עולה השאלה, למה צריך לשים לב כאשר בוחרים שיפוצניק? הרי יש כל כך הרבה אנשי מקצוע שמציעים שירותי שיפוצים כאלה או אחרים. ברגע שתבינו במה להתמקד, יהיה לכם קל לעשות בחירה שתרגישו איתה שלמים. הרי לא בכל יום אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה שבה אתם בוחרים איש שיפוצים לבית.

שיפוצניק מומלץ בוחרים רק דרך האתר בוס בעלי מקצוע, עברו אליו!

שיפוצניק חייב להציג המלצות של לקוחות

לפני שאתם מזמינים אליכם איש שיפוצים כזה או אחר, מוטב כי תסתכלו על המלצות. כל איש מקצוע שמכבד את עצמו ישמח להציג בפניכם המלצות רבות. אם ישנו איש מקצוע שלא מציג בפניכם המלצות, זה בהחלט אמור להדליק לכם נורה אדומה. המלצה של לקוח היא סוג של אסמכתא על השירות והניסיון של אותו איש שיפוצים. אם היא לא קיימת עלולות לעלות לא מעט שאלות שיהיה לכם קשה לתת להן תשובה.

הצעת מחיר זולה זה לא בהכרח טוב
כמובן שתמיד תהיה לכם שאיפה לקבל הצעת מחיר זולה ככל האפשר. אך כאשר זה נוגע לתחום השיפוצים מוטב כי תיזהרו מאוד ממחירים זולים. מה שיעלה לכם כרגע בזול, עשוי לעלות לכם בהמשך הדרך ביוקר. לא תרצו למצוא את עצמכם מצטערים על כך שקיבלתם הצעת מחיר זולה. לכן כל שיפוצניק שמציג בפניכם הצעת מחיר זולה הוא לא מומלץ. תנסו למצוא את אנשי המקצוע שמציעים לכם מחירים אטרקטיביים מבלי שתצטרכו להרים גבה.

שיפוצניק צריך לעבוד בצורה מסודרת
אופי העבודה של אותו איש שיפוצים עשוי להשפיע על התוצאה הסופית. עבודה מסודרת תאפשר לאיש המקצוע לבצע את כל המשימות בדיוק בזמן הרצוי. עבודה לא מסודרת עלולה לגרום לכך שיהיו עבודות בביצוע העבודה כולה. כך שאנו מציעים לכם להיזהר מאוד מאנשי שיפוצים שלא עובדים במסודר. ברגע שהכול יהיה מסודר אין סיבה שהשיפוצים לא ידפוק כמו שעון שוויצרי. תוכלו לסיים אותו בדיוק במועד שנראה לכם לנכון. לא תמצאו את עצמכם מבזבזים זמן יקר שימנע מכם להיכנס לדירה המשופצת.

אנשי שיפוצים צריכים להציג תיק עבודות
אתם בוודאי לא הלקוחות הראשונים שהזמנת את אותו שיפוצניק אליהם. היו לו עוד לא מעט לקוחות שהיו אמורים ליהנות מהעבודה המקצועית. לכן תוכלו לקבל מכל איש מקצוע תיק עבודות מסודר שממנו תוכלו להתרשם. בתיק העבודות תוכלו למצוא עבודות שיפוץ שונות שאותן הוא ביצע. זה אמור לספק לכם תמונת מצב לגבי איכות העבודה שניתן ליישם. בסוף יש לכם כאן בחירה לא פשוטה לעשות. מוטב כי הבחירה תהיה הכי מדויקת שרק אפשר. אפילו אם זה יגרום לכך שתשאלו המון שאלות שונות ומגוונות.